באמצע דצמבר, איך לנהל מתח ולשפר את הבריאות שלך על פי הסימן האסטרולוגי שלך?

אמצע דצמבר הוא לעתים קרובות שם נרדף ללחץ. בין תקופת החגים, מחויבויות משפחתיות והמשימות האחרונות שיש להשלים לפני השנה החדשה, חיוני לדאוג לבריאות הנפש שלך. גלה כיצד לנהל את הלחץ שלך ולשפר את רווחתך בהתבסס על גלגל המזלות שלך במאמר זה.

טלה: ללמוד לשחרר

אנשים שנולדו תחת מזל טלה הם לעתים קרובות כובשים ועצמאיים מאוד. הם נוטים לרצות לשלוט בכל דבר ולהטיל על עצמם אתגרים מתמידים. בתקופה זו של השנה, מומלץ:

  • אפשר הרפיה: אל תרגישו אשמים אם אתם לא יכולים לעשות הכל וקחו את הזמן להירגע.
  • בצע פעילות גופנית כדי להקל על המתח המצטבר.
  • תעדוף ההתחייבויות שלך כדי למנוע שחיקה.

שור: למצוא את האיזון

שוורים נאמנים מעריכים את הנוחות והיציבות שלהם, אך כאשר הם מרגישים מוצפים, הם עשויים להביע מתח ונוקשות במעשיהם. כדי לעבור תקופה זו בשלווה רבה יותר, הם צריכים:

  1. מסכים להאציל סמכויות: סמוך על הסובבים אותך שיעזרו לך במשימות מסוימות.
  2. לטובת רגעים מאולתרים של הרפיה ליהנות זמן בילה עם בני משפחה או חברים.
  3. השאירו מאחור את המרדף אחר שלמות ואמצו תודעה גמישה יותר.

מזל תאומים: התמקדות מחדש ברגשות שלכם

בני מזל תאומים נוצצים מתקשים להישאר במקום ותמיד מחפשים להגביר את היצירתיות שלהם, ובכך להיות מסוגלים לפזר את עצמם רזים ולהגביר את הלחץ שלהם. כדי לנהל זאת טוב יותר, רצוי:

  • קח את הזמן לזהות את הרגשות שלהם ולנתח את מקורות הלחץ שלהם.
  • קח הפסקות קבועות כדי לנקות את דעתך ולעשות פעילויות מרגיעות כגון מדיטציה או יוגה.
  • תנו עדיפות למערכות יחסים כנות והימנעו מאלה שמביאות מטען שלילי בסוף השנה.
באותו נושא :  בסוף השבוע של נובמבר 11-12, אלה 2 סימנים צריכים לשים לב לבריאות שלהם.

סרטן: הקיפו את עצמכם בחיוביות

סוגי סרטן קלים רגישים מאוד ולעתים קרובות מופנמים

הנטייה שלהם לחוות את רגשותיהם בעוצמה יכולה להפוך אותם לפתוחים במיוחד ללחץ סביבתי. כדי להחזיר אנרגיה חיובית:

  1. ודא שאתה מוקף באנשים אכפתיים שיקשיבו להם ויתמכו בהם.
  2. הקדישו זמן שקט כדי להתמקד מחדש ולנוח.
  3. הביעו את רגשותיכם באמצעות פעילויות יצירתיות.

אריה: ללמוד ענווה

בני מזל אריה הם אנרגטיים ובטוחים בעצמם, אך הרצון המתמיד שלהם להצלחה יכול לגרום להם לחרדה. כדי לנהל טוב יותר את הלחץ שלך:

  • הכירו בכך שאתם לא יכולים לעשות הכל ושלפעמים אתם פגיעים: אתגרים יכולים להפוך להזדמנויות למידה.
  • לפתח סבלנות על ידי קבלת כי דברים מסוימים לוקחים זמן.
  • הזינו את הסובבים אתכם בשמחת החיים שלכם מבלי לחפש כל הזמן את הערצתם של אחרים.

מזל בתולה: מרשים לעצמכם לחלום

קפדן ופרפקציוניסט, בני מזל בתולה נוטים לפעמים לדאוג לכל פרט, מה שיכול להגביר את רמות הלחץ שלהם. כדי להקל על נטל זה:

  1. תנו לדמיון שלכם להשתולל והרשו לעצמכם לחלום.
  2. אמצו קצת יותר ספונטניות בפעולות שלכם כדי לצאת מהשגרה היומיומית.
  3. דעו לשחרר את השאיפות המקצועיות והאישיות שלכם כדי ליהנות טוב יותר מהרגע הנוכחי.

מאזניים: טיפוח איזון פנימי

בני מזל מאזניים תמיד מחפשים את הזהב והאיזון, אבל החיפוש הזה יכול לפעמים לייסר אותם. כדי להפחית את הלחץ:

  • פנו זמן לפעילויות שמציתות את היצירתיות שלכם.
  • התמקדו ברגשות שלכם במקום לדאוג כל הזמן לרווחתם של אחרים.
  • שקול מדיטציה או תרגול שיטות הרפיה אחרות כדי לטפח את השלווה הפנימית שלך.

עקרב: קבלה והבעת רגשות

עקרבים מגנטיים הם לרוב דיסקרטיים מאוד ומסתירים את רגשותיהם, מה שעלול לגרום להם ללחץ. כדי לנהל זאת טוב יותר:

  1. אל תפחדו לחלוק את חששותיכם עם מישהו שאתם סומכים עליו.
  2. תעלו את האנרגיה שלכם לפרויקטים שמסמלים התחדשות.
  3. היו מוכנים להראות את הפגיעות שלכם כדי ליצור קשרים אמיתיים.
באותו נושא :  למזל עקרב צפוי שבוע מטורף בין התאריכים 13-17 בנובמבר!

מזל קשת: שמירה על קשר עם יקיריהם

הרפתקנים ואופטימיים, בני מזל קשת מחפשים כל הזמן להתבלט ולצמוח, גם אם זה אומר לפעמים להזניח תחומי אחריות ומערכות יחסים מסוימות:

  • התחברו למי שחשוב לכם: יקיריכם יכולים להיות מקור נהדר לאנרגיה חיובית בתקופה זו.
  • תעדף ועשה מאמץ להודיע על התוכניות שלך מראש.
  • זהה בבירור מקורות לחץ ועבוד על פתרונם במקום להתמהמה.

מזל גדי: הבנת הגבולות שלכם

שאפתנים וממושמעים, בני מזל גדי לעתים קרובות הולכים ישר לעבר המטרות שלהם מבלי לדאוג לגבי הלחץ שהם צוברים. כדי לנהל טוב יותר:

  1. למד כיצד להגדיר מטרות סבירות ובנות השגה במסגרת המגבלות האישיות שלך.
  2. לפתח את הגמישות המנטלית שלך כדי להתאים את התוכניות שלך לפי הצורך.
  3. היו בעלי חמלה עצמית והכירו בהצלחות העבר שלכם.

מזל דלי: קרקוע בהווה

בני מזל דלי, בעלי חזון ועצמאות, יכולים לפעמים להיתפס לרעיונות שלהם ולשכוח מחיי היומיום שלהם. כדי להגביל את הלחץ:

  • שקול לבלות זמן עם יקיריכם כדי לחזק את הקשר הרגשי שלך.
  • לעגן את עצמך בהווה באמצעות מדיטציה ותרגולי גוף אחרים כדי להישאר מחוברים לגוף ולרגשות שלכם.
  • קבלו את עצמכם כפי שאתם, מבלי לחפש כל הזמן שינוי.

מזל דגים: לוקחים צעד אחורה

יצירתיים ואמפתיים, דגים רגישים במיוחד ללחץ מאחרים, אשר יכול להשפיע על רווחתם:

  1. למד לומר 'לא' כדי לשמר את עצמך ולהקל על עומס העבודה שלך.
  2. היפתחו לרגשות שלכם מבלי להיות מוצפים מהם.
  3. קחו צעד אחורה פיזית, נפשית ורגשית כדי להתמודד טוב יותר עם מצבים קשים.
 

mm
פורסם על ידי Adam

כותב מתמחה במבחני אישיות, בדיקות IQ והערכות דומות עבור אתר אינטרנט מוכר.