הנה הטרנדים הכי מטורפים לחגים בשנים 2023 ו-2024!

שנת 2023 הייתה מלאה בהפתעות עבור מטיילים, עם הופעתם של טרנדים חדשים כמו תיירות מוזיקה, יעדים אלטרנטיביים או השפעת סרטים וסדרות טלוויזיה. תופעות אלו יימשכו ויתגברו גם בשנת 2024, כפי שנחשף במחקר שנערך בקרב אלפי מטיילים.

הגדרה: לכו בעקבות הסרטים והסדרות האהובים עליכם

בין התכונות החדשות העיקריות שסימנו את שנת 2023, תופעת ה"סט-ג'ט" תופסת את המקום הראשון. ואכן, על פי המחקר, יותר ממחצית הצרפתים בגילאי 18 עד 44 (51%) אומרים שהם חקרו או הזמינו טיול ליעד לאחר שצפו בו בסרט או בסדרת טלוויזיה.

מסעות בהשראת יצירות אורקוליות מונעים לא רק על ידי הרצון לגלות נופים חדשים: הם גם מגיבים לחיפוש אחראווירה. על פי המחקר, התגובות המכילות את המילה "מצב רוח" עלו בממוצע ב-1,090% בהשוואה לשנה הקודמת.

התנתקות משאריות "ניקוי רעלים"

אחת המגמות המרכזיות לשנת 2024 היא גם זו של חגי "ניקוי רעלים"אשר מאפשרים לך לטעון את הסוללות שלך ולהתנתק hyperconnection של חיי היומיום., לדוגמה, 27% מהמטיילים הצרפתים אומרים שהם צפויים להזמין שהות ניקוי רעלים בשנה הבאה, ו -42% אומרים שהם יהיו מוכנים להישאר במלונות המציעים משקאות שאינם אלכוהוליים.

יעדים חלופיים: לברוח מההמונים כדי לחקור טוב יותר

לנוכח המספר העצום של מבקרים בערי תיירות מסוימות כמו לונדון או פראג, יותר ויותר מטיילים בוחרים יעדים חלופיים. מקומות אלה מציעים את אותו סוג של אטרקציות כמו עמיתיהם המפורסמים יותר, אך מבלי להיות מוצפים על ידי המונים. המחקר מצטט את סנטוריני, ליסבון ושטוקהולם כדוגמאות ליעדים פופולריים חדשים אלה.

באותו נושא :  מדוע איחודים שניים הם לעתים קרובות חזקים יותר, הסברים פסיכולוגיים

תיירות מוזיקה: נסיעה לקצב של האמנים האהובים עליכם

מגמה מתפתחת נוספת לשנת 2024 היא שתיירות מוזיקה מעניינת כמעט 40% מהצרפתים. זה לגלות עיר תוך כדי הנאה מקונצרט של הלהקה או האמן האהוב עליך. על פי המחקר, 23% מהנוסעים יהיו מוכנים לעזוב את עירם כדי להשתתף במופע וליהנות מכרטיסים זולים יותר במקומות אחרים.

  • ה"גו-קאסים": יוצאים לחופשה לחגוג אירוע
  • שהות קולינרית: נסיעה לבשל וליהנות מארוחות קבוצתיות
  • תיירות אקולוגית: תעדוף יעדים ידידותיים לסביבה
  • תיירות סולידריות: עזבו כדי לעזור ולגלות תרבויות אחרות

טכנולוגיה בשירות המטיילים: בינה מלאכותית לתכנון החופשות

לבסוף, בעוד שרק 6% מהמטיילים בעולם השתמשו בבינה מלאכותית (AI) כדי לתכנן את חופשותיהם בשנת 2023, נתון זה צפוי לעלות בשנת 2024. על פי המחקר, 40% מהצרפתים בגילאי 18 עד 34 אומרים שהם מעוניינים להשתמש בבינה מלאכותית כדי לתכנן את הנסיעות שלהם, בין אם כדי לחסוך זמן, לתכנן פעילויות או להשוות מחירי טיסות.

בין החיפוש אחרמקוריות ו התנתקותהאטרקציה של, יעדים פחות צפופים והשימוש הגובר בטכנולוגיה, מגמות הנסיעות לשנת 2024 מעצבות את קווי המתאר של תיירות אחראית ומותאמת אישית יותר. צריך רק לחכות ולראות איך ההתפתחויות האלה יתרחשו בשטח.

 

mm
פורסם על ידי Adam

כותב מתמחה במבחני אישיות, בדיקות IQ והערכות דומות עבור אתר אינטרנט מוכר.