הנה טיפים של נוירולוג לשימור הזיכרון

ככל שאנו מתבגרים, הפחד לראות את הזיכרון שלנו מתדרדר יכול לעתים קרובות להציף אותנו. למרבה המזל, ישנן דרכים מוכחות לשמר ואף לחזק יכולת חיונית זו. במאמר זה, הודות למומחיות של נוירולוגאנו חושפים שבע אסטרטגיות חיוניות למניעת ירידה בזיכרון הקשורה לגיל., בין אם זה באמצעות משחקים שמאתגרים את המוח או קריאה מעשירה, שימור הזיכרון שלך יכול להיות גם הרפתקה מגרה.

תשומת לב, עמוד תווך של זיכרון

אחד המפתחות לשימור הזיכרון הוא תצוגה פעילה את המידע שיש לזכור. הנוירולוג ממליץ ללבוש תשומת לב מתמשכת במהלך הלמידה, כפי שהוא עוזר ליצור קשרים חזקים במוח, ולכן לשפר את הזיכרון.

אתגרים יומיומיים לחיזוק הזיכרון

לשלב תרגילי זיכרון בחיי היומיום שלך יכולים לחולל ניסים. נסה, למשל, לשנן רשימת קניות ולזכור אותה מבלי לבדוק אותה. האתגרים הקטנים האלה מגרים את המוח ומחזקים את הזיכרון

משחקים, חדר כושר לנפש

משחקים המאתגרים את הזיכרון, כגון פאזלים או משחקי קלפים, הם חיוניים. הם לא רק לעורר זיכרוןאך גם לחזק את יכולות קוגנטיביות כללי. אז, למשחקים שלך!

קריאת רומנים כדי להפעיל את המוח

לטבול את עצמך ברומן טוב ואתה תעשה את הזיכרון שלך טוב. ה קריאה בדיונית היא פעילות עשירה המעודדת את עבודת המוח ותומכת בתהליך של שינון.

טכנולוגיה: עזר או בלם על הזיכרון

הסתמכות רבה מדי על טכנולוגיה עלולה להיות לא מועילה לזיכרון שלנו. השימוש לרעה במכשירים טכנולוגייםובמיוחד פונקציות הזיכרון שהם מציעים, יכולים להפחית את היכולת שלנו לשמור מידע., היזהר עם האיזון!

באותו נושא :  לחימה אבק בבית, 12 עצות לנשום אוויר בריא

דיכאון והשפעותיו על הזיכרון

זיכרון יכול להיות מושפע מגורמים רגשיים, כגון דיכאון. אם אתם חווים תסמינים המשפיעים על הזיכרון שלכם, אל תהססו להתייעץ עם איש מקצוע לקבלת עזרה וייעוץ.

הבנה והערכה של שכחה

זה נורמלי לשכוח מדי פעם, אבל קצת שכחה יכולה להיות סימן לבעיות זיכרון חמורות יותר. למד כיצד להעריך את רמת הדאגה הוא חיוני. כלל זהב: עדיף להתייעץ עם רופא כאשר יש ספק.

 

mm
פורסם על ידי Adam

כותב מתמחה במבחני אישיות, בדיקות IQ והערכות דומות עבור אתר אינטרנט מוכר.