הרגלי בוקר שיכולים לשנות את חייכם על פי מומחים

אימוץ הרגלים טובים בבוקר יכול לשנות את חיינו ולשפר את רווחתנו. בואו נגלה יחד את ההתנהגויות הפשוטות שיש לשלב בשגרת היומיום שלנו לתוצאות משמעותיות.

כוחם של הרגלי-על

לדברי ד"ר ג'ון פין, רופא בריטי ומחבר רבי מכר מכניקת ההרגלים"הרגלי על" הם התנהגויות פשוטות, בריאותיות ורווחתיות, שכאשר הן משולבות בשגרת היומיום שלנו, יש להן את הכוח לשנות אותנו., הרגלים אלה מאפשרים לנו להשיג את המטרות שלנו במונחים של בריאות, איכות חיים ואריכות ימים, תוך התמודדות עם האתגרים של חיי היומיום עם שלווה רבה יותר.

שגרת בוקר המותאמת לצרכים ולהעדפות שלכם

אין שגרת בוקר אחת טובה שמתאימה לכולם. אכן, האפשרויות העומדות בפנינו תלויות באורח החיים, בגילים או בהעדפות שלנו. עם זאת, הרגלים ושגרה מסוימים יש מעלות שאין להכחיש לחיות טוב יותר ויותר. הנה כמה טיפים של מומחים לפיתוח שגרת בוקר מותאמת אישית:

  • הישאר hydrated ברגע שאתה מתעורר: לשתות גדולה של מים כדי לפצות על התייבשות בלילה לעורר את אברי העיכול.
  • בחרו בארוחת בוקר מלאה, המבוססת על חלבונים ודגנים מלאים. זה עוזר למנוע תשוקה במהלך היום ולאמץ תזונה מאוזנת יותר.
  • תנו לעצמכם זמן לעצמכם: מדיטציה, קריאה או פעילות מרגיעה נותנים לכם את ההזדמנות להתחיל את היום ברוגע ובשלווה.
  • פעילות גופנית: זה יכול להיות כמה דקות של מתיחות, מפגש יוגה קצר, או הליכה באוויר הצח. תנועה בבוקר מגבירה את האנרגיה שלנו ועוזרת לנו להתכונן נפשית ליום הבא.

ירידה במשקל: לאמץ שגרת בוקר כדי לרזות

כדי לקדם ירידה במשקל, רפלקסים מסוימים צריכים להיות משולבים ברגע שאתה קם, כמו תזונאי אמריקאי מעיד:

  • לאכול ארוחת בוקר עשירה בחלבון ודגנים מלאים כדי לשלוט ברעב ולהקל על בחירת מזונות בריאים לאורך כל היום.
  • הישאר hydrated היטב כדי לעזור לגוף לתפקד כראוי ולקדם חיסול של רעלים.
  • שלבו פעילות גופנית בשגרה שלכם כדי לקדם פעילות מטבולית ולשרוף קלוריות.
באותו נושא :  עיגולים שחורים, 12 טיפים טבעיים וסופר יעילים שיגרמו להם להיעלם!

איך להיות במצב רוח טוב בבוקר?

חשוב לדאוג למצב הנפשי שלך ברגע שאתה מתעורר כדי שיהיה לך יום מספק ומאושר. הנה כמה טיפים מאנשי מקצוע שיעזרו לכם לצאת לדרך ברגל ימין:

  • לפתח שגרת בוקר נעימה ומהנה זה מעודד את הייצור של הורמוני הנאה ומאפשר לך להתחיל את היום עם מוטיבציה ואופטימיות.
  • הימנע מסכים ברגע שאתה מתעורר: הם יוצרים מתח יכול להשפיע על מצב הרוח הטוב שלנו בבוקר.
  • קום בהדרגה על ידי ביצוע כמה מתיחות או תנועות עדינות כדי להעיר בעדינות את הגוף שלנו ולהרגיע את דעתנו.
  • לטובת חשיפה לאור טבעי, אשר מסייע לווסת את המקצבים הביולוגיים שלנו מכניס אותנו למצב רוח טוב יותר.

לסיכום, חשוב לאמץ שגרת בוקר המותאמת לצרכים ולהעדפות שלך כדי ליהנות מהיתרונות על בריאותך ורווחתך. על ידי שילוב הרגלים טובים בחיי היומיום שלנו, כגון הידרציה, ארוחת בוקר מאוזנת או פעילות גופנית, אנו יכולים לשנות את חיינו ולחיות טוב יותר ויותר.

 

mm
פורסם על ידי Adam

כותב מתמחה במבחני אישיות, בדיקות IQ והערכות דומות עבור אתר אינטרנט מוכר.