טכניקות להפסיק לחשוב יותר מדי ולהתחיל לחיות

אנו נוטים להקדיש זמן רב למחשבה על נושאים בעבר, בהווה ובעתיד בחיינו. חיוני ללמוד כיצד לנהל את מחשבותינו על מנת ליהנות מהחיים במלואם ולממש את מלוא הפוטנציאל שלנו. במאמר זה נחקור טכניקות שונות להפסיק לחשוב יתר על המידה ולהתחיל לחיות.

מדיטציה טרנסנדנטלית

מדיטציה טרנסנדנטלית היא טכניקה שפותחה על ידי הגורו ההודי מהרישי מהש יוגי בשנת 1955המאפשר לך להתמקד במנטרה כדי למצוא שלווה פנימית ולהרגיע את הנפש., הוא מפורסם בזכות היתרונות הבריאותיים הנפשיים והגופניים הרבים שלו. תרגול קבוע של טכניקה זו יכול לעזור להפחית הרהורים ומחשבות טפיליות הפולשים למוחנו, ובכך לעזור לנו להיות שלווים ונינוחים יותר.

אמנות השחרור

  • ללמוד לשים דברים בפרספקטיבה: אמצו את נקודת המבט של ערש דווי. אתה חושב שאתה הולך להתחרט שלא טרחת מספיק? חשוב להיות מודעים למה באמת שווה לדאוג ומה חסר משמעות בטווח הארוך.
  • ניהול מתח: זהה מקורות מתח בחייך ומצא דרכים להתגבר עליהם או להימנע מהם. לדוגמה, אם העבודה שלך מלחיצה, חפש דרכים לנהל טוב יותר את תחומי האחריות שלך או שקול להחליף מקומות עבודה.
  • תרגול הכרת תודה: התמקדות בדברים החיוביים ובדברים שאנו נהנים מהם בחיינו יכולה לעזור להפחית מחשבות שליליות ולגרום לנו להרגיש מאושרים ושלווים יותר.

לישון טוב יותר כדי לחשוב פחות

זה חיוני כדי ללמוד איך לישון טוב יותר, כמו שינה מספקת יכול להגדיל את רמות הלחץ ולהפוך בעיות קשה יותר לפתור. הנה כמה טיפים לשיפור איכות השינה:

  1. צרו סביבה המקדמת רגיעה ושינה על ידי הגבלת האור, הרעש והטמפרטורות הגבוהות.
  2. קבעו שגרה קבועה שתעזור לכם לדעת מתי הגיע הזמן לישון ולנוח.
  3. שימו לב למה שאתם מקבלים לפני השינה: הימנעו מקפאין ומארוחות גדולות מדי.
באותו נושא :  מיתוסים על אושר שהופרכו על ידי פסיכולוגים

שימוש בטכניקות פסיכולוגיות כדי להשתלט על המחשבות שלך

טכניקות פסיכולוגיות יכולות לשמש גם כדי להפסיק לחשוב יתר על המידה ולהתחיל לחיות. הנה הם:

  • טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT): גישה פסיכותרפויטית זו שואפת לזהות דפוסי חשיבה שליליים ולפתח אסטרטגיות להתגבר עליהם. CBT יכול להיות מועיל במיוחד עבור אנשים עם חרדה, דיכאון או בעיות נפשיות אחרות הקשורות למחשבות פולשניות.
  • מיינדפולנס: תרגול קבוע של מיינדפולנס יכול לעזור לנו להיות מודעים יותר למחשבות ולרגשות שלנו, ובכך לאפשר לנו לנהל אותם טוב יותר. נסו לשלב כמה דקות של מדיטציית מיינדפולנס ביום שלכם כדי להפחית את ההרהורים ולהחזיר למצב נפשי שליו יותר.

ישנן טכניקות רבות להפסיק לחשוב יתר על המידה ולהתחיל לחיות. בין אם אתם בוחרים לתרגל מדיטציה טרנסנדנטלית, לאמץ את אמנות השחרור, לשפר את השינה שלכם או להשתמש בטכניקות פסיכולוגיות, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודעים למחשבות שלכם ולהשפעתן על רווחתכם. יישום פשוט של חלק מהטכניקות הללו בחיי היומיום שלך יכול לעזור לך להפחית את הלחץ, ליהנות יותר מהרגע ולחיות חיים מספקים יותר.

 

mm
פורסם על ידי Adam

כותב מתמחה במבחני אישיות, בדיקות IQ והערכות דומות עבור אתר אינטרנט מוכר.