שבעת השלבים להפיכת יום רע ליום טוב

ממגוון סיבות, בין אם זה חוסר אור, לחץ בעבודה או פשוט עייפות מצטברת, לכולנו יש ימים שבהם חסרה לנו אנרגיה ויש הרבה רגעים קשים. אבל אל תיבהלו, אפשר להפוך יום רע ליום טוב על ידי ביצוע כמה צעדים פשוטים. הנה שבעת הצעדים החיוניים כדי להחזיר את האנרגיה שלך ולשפר את היום שלך.

שלב #1: מתיחה

מתיחות טובות לגוף ולנפש. על ידי מתיחות, אתה משחרר קצת מתח ויוצר קצת מרחב בתוך עצמך. הפוך את זה להרגל למתוח לפני שאתה אפילו לקום מהמיטה בבוקר, ולחזור על תרגיל זה מספר פעמים במהלך היום כדי לעזור להירגע את הגוף שלך להקל על הלחץ.

צעד #2: קחו הפסקה

חשוב קחו הפסקה באמצע היום כדי לטעון מצברים. להפסקת קפה, הליכה קצרה או אפילו תנומת מיקרו, קחו כמה דקות להירגע ולהתמקד מחדש. רגעים אלה יכולים להיות יקרי ערך המאפשרים לך לנהל טוב יותר את הלחץ שלך ולהיות פרודוקטיבי יותר כאשר אתה חוזר לעבודה.

H3>Step #3: שנו את המיקוד שלכם לזמן קצר

אם אתה עובר רגע קשה או מרגיש המום על ידי הדרישות של היום שלך, לקחת הפסקה ולהתמקד במשהו אחר יכול לעזור לך להתמודד עם הלחץ. לדוגמה, הקדישו כמה דקות כדי לצפות בסרטון מצחיק, להאזין לפודקאסט מעורר השראה או להרים ספר חדש. המיני-הפסקה הזו מאפשרת למוח שלכם להתמקד מחדש במשהו אחר מלבד הבעיות שלכם, מה שיכול להוביל להלך רוח חיובי יותר.

כמה רעיונות להפסקות אלה כוללים:

  • צפייה בקטע קצר מתוך מופע סטנד-אפ
  • האזנה לפרק של פודקאסט מרומם נפש
  • קריאת פרק מספר מעורר השראה
באותו נושא :  4 יישומים לא מוכרים שחובה להתקין ב-Mac

המטרה היא למצוא דרכים קטנות לבדר את עצמך ולתת לראש שלך הפסקה מהטחינה היומיומית.

צעד #4: תרגול מיינדפולנס

מיינדפולנס כרוך בתשומת לב למחשבות, לרגשות ולתחושות הגופניות שלך בצורה לא שיפוטית. הוכח כי הוא מפחית מתח, מגביר יצירתיות ומשפר את המיקוד. כדי לתרגל מיינדפולנס, הקדישו זמן במהלך היום לשבת בשקט ולשים לב לנשימה שלכם. כשאתם עושים זאת, שימו לב לכל המחשבות והרגשות שעולים מבלי להיקשר אליהם. פשוט תנו להם לבוא וללכת, והחזירו את המיקוד לנשימה שלכם בכל פעם.

צעד #5: הציבו יעדים יומיים

הצבת יעדים ברורים וברי השגה ליום זה שומרת אתכם ממוקדים ולשפר את רמות האנרגיה שלך. הניצחונות הקטנים שהושגו על ידי השלמת משימות אלה גם לעזור להגביר את ההערכה העצמית ואת תחושת המסוגלות העצמית. אז זכרו לתכנן את הימים שלכם בהתאם לסדרי העדיפויות ולרמות האנרגיה שלכם.

צעד #6: הקיפו את עצמכם באנשים חיוביים

הסביבה החברתית ממלאת תפקיד מכריע ברווחתנו הרגשית. האנשים איתם אנו עובדים משפיעים על מצב הרוח ועל רמות האנרגיה שלנו. הקף את עצמך באנשים חיוביים, אופטימיים ואכפתייםאשר תומכים ומעודדים אותך במרדף אחר מטרותיך., הימנעו ככל האפשר ממערכות יחסים רעילות או שליליות שמרוקנות את האנרגיה שלכם.

צעד #7: לצחוק וליהנות

לבסוף, אל תשכחו את חשיבות הצחוק והכיף כדי להפוך יום רע ליום טוב. צחוק מרגיע את הגוף, מגרה את הייצור של אנדורפינים, ועוזר לשים דברים בפרספקטיבה. אז הרשו לעצמכם רגעים של הנאה ורוגע כדי לטעון את המצברים שלכם ולהחזיר לעצמכם את האנרגיה.

עם קצת תרגול והתמדה, שבעת הצעדים האלה יכולים להפוך יום רע ליום הרבה יותר חיובי. אל תהססו לשלב אותם בשגרת היומיום שלכם כדי לשפר את איכות החיים ואת רמות האנרגיה שלכם.

 

mm
פורסם על ידי Adam

כותב מתמחה במבחני אישיות, בדיקות IQ והערכות דומות עבור אתר אינטרנט מוכר.